inkBOOK LUMOS

222. Awaria systemu po aktualizacji


SERWIS LAPTOPÓW WROCŁAW

inkBOOK-Logo

LUMOS


Jeden z przykładów naprawy, z którym powinien poradzić sobie zwykły użytkownik. Usterka jest następująca: system uruchamia się w nieskończoność i nie może załadować. Stało się tak zaraz po automatycznej aktualizacji.

W 1. kolejności należy przeczytać instrukcje (!) i przeszukać dział dotyczącego problemów. Tutaj producent zamieścił tylko książeczkę o użytkowaniu systemu i podstawowych funkcjach urządzenia.


W 2. kolejności należy wejść na stronę producenta i skorzystać z działu wsparcia. Tam znajduje się sporo technicznych treści dotyczących usterek i opisy ich rozwiązań. Należy wyszukać swój model i przestudiować podawane informacje. Tutaj brakuje informacji jak naprawić system w przypadku awarii.


W 3. kolejności należy zwrócić się do działu obsługi klienta i przedstawić swój problem. Po krótkiej rozmowie pracownik przesyła na podany adres poczty instrukcje krok po kroku jak przywrócić system do ustawień fabrycznych i uruchomić czytnik.


Nie są to trudne czynności serwisowe. Pozwolą sobie pomóc, a tym samym oszczędzając czas i pieniądze.


SERWIS KOMPUTEROWY WROCŁAW

SKiL-Logo

inkBOOK LUMOS

Awaria systemu po aktualizacji
(1) Awaria systemu
Naładowanie do pełna akumulatorów zaraz przed pracami serwisowymi.
(2)
Dokładny model i wersja są potrzebne podczas rozmowy z pracownikiem biura obsługi klienta.
(3)
Strona producenta i działa wsparcia dla wybranego modelu.
(4)
Wczytywanie obrazu nowego systemu przez kabel USB.
(5)
Automatyczna konfiguracja systemu.
Awaria systemu po aktualizacji

inkBOOK LUMOS


Czas realizacji:

1 dzień

Gwarancja:

n.d.

Koszt usługi:

120 zł


Serwis Komputerów i Laptopów (SKiL) — Wrocław-Krzyki