Pytania i odpowiedzi
1. Co zrobić przed oddaniem urządzenia do naprawy?
Najlepiej wykorzystać formularz poproś o wycenę lub skorzystać zadzwoń teraz i przedstawić problem-usterkę w bezpośredniej rozmowie. Pozwoli to zaoszczędzić czas obu stronom, bo serwis od razu określi czy wykona usługę, czas realizacji i orientacyjną cenę z dokładnością do 100 zł.
Serwis nie przyjmuje i nie wysyła sprzętu kurierem ani pocztą. Usługi są wykonywane tylko na miejscu w warsztacie po dostarczeniu i odbiorze osobistym.
2. Ile kosztuje usługa?
Cena usługi zaczyna się od 250 zł i jest to naprawa zajmująca do 60 min. Zlecenie, które wymaga więcej czasu pracy jest przekształcane w ofertę z określoną kwotą i terminem realizacji do akceptacji.
Oprócz gotówki można również zapłacić kartą płatniczą / telefonem / BLIKiem. W przypadku zlecenia, gdy urządzenie zostanie dostarczone do naprawy w późniejszym terminie, pobierana jest zaliczka na części i podzespoły przelewem na konto bankowe. W takim przypadku wystawiana jest faktura zaliczkowa.
3. Jak długo trwa diagnoza i naprawa?
Do 2 dni diagnoza i do 5 dni roboczych naprawa. W zależności od ilości zleceń często ww. czas zmienia się w obie strony.
Brak możliwości diagnozy lub naprawy na miejscu od ręki, nawet jak usługa jest trywialna.
Jest duża szansa na odbiór do końca tygodnia jeśli sprzęt zostanie przyjęty na serwis w Poniedziałek lub Wtorek. Środa jest niepewna, aby zakończyć naprawę do Piątku lub Soboty. Czwartek to ostatni dzień przyjmowania nowych zleceń, a ich realizacje są raczej przesuwane na początek kolejnego tygodnia. W Piątek i Sobotę tylko odbiory po uprzednim kontakcie i umówieniu oraz kończenie zleceń z tygodnia. Niedziela to oczywiście dzień odpoczynku.
Przykładowe naprawy według ceny usługi (2018-2022):
4. Jak wygląda procedura wykonania usługi?
- wizyta w serwisie – rozmowa/wywiad dotycząca problemu/usterki
- rejestracja w systemie:
informacja SMS o otworzeniu zgłoszenia → numer RMA zlecenia i link do śledzenia naprawy
(wydanie dokumentu potwierdzenia przyjęcia) - diagnoza usterki – do 2 dni roboczych
- kontakt telefoniczny jeśli koszt części i usługi przekracza 350 zł
- realizacja usługi – do 5 dni roboczych
- zakończenie – wykonanie usługi:
informacja SMS o zamknięciu zgłoszenia → numer RMA i całkowity koszt - wizyta w serwisie z dokumentem przyjęcia
- prezentacja wykonanej usługi
- wydanie dokumentacji naprawy (gwarancja/opis/zdjęcia)
- akceptacja i pokwitowanie odbioru (i wystawienie faktury VAT)
5. Kto realizuje gwarancje na części i podzespoły
Gwarancja jest realizowana przez serwis, gdy Klient zleca zakup podzespołów, ale może również dostarczyć potrzebne części kupując wcześniej na własną rękę i wtedy to on kontroluje gwarancje bezpośrednio.
6. Nie mogę dodzwonić się do serwisu, dlaczego?
Nie można zadzwonić do serwisu z innego numeru niż polski, bo jest włączona blokada. W tym przypadku najlepiej skorzystać z formularza “Poproś o wycenę” na wizytówce Google, wysłać email albo napisać przez komunikator WhatsApp.
SERWIS LAPTOPÓW WROCŁAW-KRZYKI