Pytania i odpowiedzi


1. Co zrobić przed oddaniem urządzenia do naprawy?


Najlepiej zadzwonić i opisać problem-usterkę. Pozwoli to zaoszczędzić czasu obu stronom. Wycena i czas naprawy zostanie przesłana w wiadomości SMS tego samego dnia.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na dyskach twardych i innych nośnikach.

Przed wizytą zrobić kopie zapasową najważniejszych plików i katalogów. Jeśli jest to niemożliwe proszę zabrać ze sobą zewnętrzny nośnik, aby przegrać najważniejsze dane przed przystąpieniem do naprawy.


2. Czy można kupić akcesoria, części lub podzespoły na miejscu?


Serwis nie prowadzi sklepu i sprzedaży towarów. Oferuje tylko usługi naprawy (komputerów i laptopów), do których zamawia odpowiednio potrzebne elementy.


3. Czy można zlecić złożenie komputera stacjonarnego?


Niestety nie. W internecie jest wiele sklepów, które takie usługi świadczą i oferują dobór dowolnych części i podzespoły, aby stworzyć własny zestaw.


4. Ile kosztuje i jak długo trwa diagnoza i/lub naprawa?


Standardowo diagnoza jest wykonywana do 2 dni roboczych po czym Klient otrzymuję propozycję naprawy. Naprawa standardowo trwa do 5 dni roboczych od momentu przestawienia oferty.
Dokładny czas diagnozy i naprawy uzależnione są od obłożenia i dostępności części i podzespołów.

Serwis nie przyjmuje i nie wysyła sprzętu pocztą.

W przypadku rezygnacji z przedstawionej oferty naprawy pobierana jest opłata w wysokości 80 zł.

Przykładowe naprawy i wyceny są opisane w zakładce CENNIK / NAPRAWY.


5. Jak dojechać na miejsce, jakie są godziny pracy i kontakt?


Wszystkie informacje zawarte są w zakładce KONTAKT, która jest podstroną wizytówki na Google Mapy. Dla pewności proszę przed wizytą sprawdzić akutalne godziny otwarcia, bo czasami mogą ulec zmianie tj. poniedziałek – piątek w godzinach 10.00 – 18.00.


6. Jak wygląda procedura usługi naprawy?


  • rejestracja w systemie:
    informacja SMS o otworzeniu zgłoszenia → numer zgłoszenia i link do śledzenia statusu naprawy przez Internet
  • diagnoza usterki (do 2 dni roboczych)
  • rozmowa telefoniczna i przestawienie oferty naprawy
  • realizacja usługi naprawy zgodnie z ustaleniami (do 5 dni roboczych)
  • zakończenie:
    informacja SMS o zamknięciu zgłoszenia → gotowe do odbioru


7. Jakie są sposoby zapłaty?


Zapłacić można gotówką na miejscu lub przelewem po wystawieniu faktury, a także kartą VISA / MasterCard i przez system BLIK.


8. Jakie urządzenia można naprawić w serwisie?


Naprawiane są głównie komputery i laptopy z wyłączeniem marki Apple™. Usługi już od 120 zł.

noAPPLE-Logo

Serwis Laptopów Wrocław

Serwis Komputerów i Laptopów (SKiL) — Wrocław-Krzyki