SERWIS LAPTOPÓW WROCŁAW
LUMOS
Nie naprawiam już czytników książek.
Jeden z przykładów naprawy, z którym powinien poradzić sobie zwykły użytkownik. Usterka jest następująca: system uruchamia się w nieskończoność i nie może uruchomić. Stało się tak zaraz po automatycznej aktualizacji.
W (1.) kolejności należy przeczytać instrukcje (!) i przeszukać dział dotyczącego problemów. Tutaj producent zamieścił tylko książeczkę o użytkowaniu systemu i podstawowych funkcjach urządzenia. Brak informacji o problemie.
W (2.) kolejności należy wejść na stronę producenta i skorzystać ze wsparcia. Tam znajduje się sporo technicznych treści dotyczących usterek i opisy ich rozwiązań. Należy wyszukać swój model i przestudiować podawane informacje. Tutaj brakuje informacji jak naprawić system w przypadku awarii.
W (3). kolejności należy zwrócić się do działu obsługi klienta i przedstawić swój problem. Po krótkiej rozmowie pracownik przesyła na podany adres poczty instrukcje krok po kroku jak przywrócić system do ustawień fabrycznych i uruchomić czytnik. Informacje te pomagają naprawić system.
Nie są to trudne czynności serwisowe i powinien je wykonać każdy użytkownik. Pozwolą sobie pomóc, a tym samym oszczędzając czas i pieniądze.
SERWIS KOMPUTEROWY WROCŁAW
inkBOOK LUMOS
Awaria systemu po aktualizacji
Awaria systemu po aktualizacji
inkBOOK LUMOS
Czas realizacji:
1 dzień
Gwarancja:
n.d.
Koszt usługi:
150 zł