DELL 15 G3

249. Zalanie wodą 3 dni po zakupie


SERWIS LAPTOPÓW WROCŁAW

DELL-Logo

15 G3


Pewnie użytkownikowi jest przykro, że kilka dni os zakupu nowego sprzętu za wiele tysięcy złotych musi już oddać do serwisu. Wylana w nocy szklanka z wodą na klawiaturę powoduje spore uszkodzenia, a podstawowa gwarancja nie obejmuje naprawy w tego typu przypadku. Właściwie woda przy wyłączonym urządzeniu nie wyrzadza większych szkód, ale podłączona bateria, która ciągle zasila części płyty głównej powoduje szybką korozję (utlenianie) cyny i miedzi. Po sprawdzeniu zalanej części pod mikroskopem Klient zostaje przekierowany do bardziej specjalistycznego warsztatu. Koszt usługi (testy, diagnoza, wycena) to 0 zł, bo serwis nie jest wstanie podjąć się naprawy.
.


SERWIS KOMPUTEROWY WROCŁAW

SKiL-Logo

DELL 15 G3

Zalanie wodą 3 dni po zakupie
(1) Zalanie wodą
Podczas badania w serwisie.
(2)
Uszkodzenia na części płyt głównej.
Zalanie wodą 3 dni po zakupie

DELL 15 G3


Czas realizacji:

3 dni

Gwarancja:

n.d.

Koszt usługi:

0 zł


Serwis Komputerów i Laptopów (SKiL) — Wrocław-Krzyki