Pytania / Odpowiedzi


Dla Klientów


1. Co zrobić przed oddaniem urządzenia do naprawy?


Najlepiej wykorzystać formularz poproś o wycenę → lub skorzystać zadzwoń teraz → i przedstawić problem-usterkę w bezpośredniej rozmowie. Pozwoli to zaoszczędzić czas obu stronom, bo serwis od razu określi czy wykona usługę, czas realizacji i orientacyjną cenę z dokładnością do 100 zł.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na dyskach twardych i innych nośnikach dostarczonych wraz z urządzeniem do naprawy.

Przed wizytą proszę zrobić kopie zapasową najważniejszych plików i katalogów, jeśli jest to niemożliwe to usługę zabezpieczenia danych można dodatkowo zlecić. Utrata danych podczas prac serwisowych jest bardzo rzadka, ale zdarza się.


2. Ile kosztuje i jak długo trwa diagnoza i naprawa?


Ogólnie jeśli usterka dotyczy ingerencji w płytę główną to koszt wynosi do 500 zł (usługę wykonuje zewnętrzny serwis), w innym przypadku do 300 zł (dotyczy 80% napraw) bez części i podzespołów. Przykładowe realizacje usług wraz z wyceną są opisane w zakładce CENNIK / NAPRAWY →.

Serwis nie przyjmuje i nie wysyła sprzętu kurierem lub pocztą. Usługi są wykonywane tylko w warsztacie po osobistym dostarczeniu przez Klienta.

Przykładowe naprawy i wyceny:

Standardowo diagnoza jest wykonywana do 2 dni roboczych po czym Klient otrzymuję propozycję naprawy. Naprawa trwa do 5 dni roboczych (wyjątek to naprawa komputera stacjonarnego i płyty głównej laptopa – nawet do 10 dni roboczych) i uzależniona jest od aktualnego obłożenia, dostępności części i podzespołów na rynku. Często naprawy wykonywane są szybciej, ale są i też takie, które przekraczają podane wyżej terminy. Jest duża szansa na odbiór sprzętu do końca tygodnia, jeśli zostanie przyjęty do serwisu w poniedziałek/wtorek.

W przypadku oddania sprawnego sprzętu do serwisu lub rezygnacji z przedstawionej oferty naprawy pobierana jest opłata w wysokości 80 zł.


3. Jak dojechać do punktu i w jakich dniach/godzinach warsztat jest czynny?


Wystarczy wykorzystać funkcję wyznacz trasę →. Warsztat mieści się w mieszkaniu prywatnym, a wejście do bramy znajduje się od strony podwórka. Patrz zdjęcie poniżej.

Przed wizytą proszę sprawdzić aktualne godziny otwarcia → bo ostatnio, ze względu na sytuacje w kraju, mogą być inne niż poniższe:

poniedziałek 10:00 – 18:00
wtorek 10:00 – 18:00
środa 10:00 – 18:00
czwartek 10:00 – 18:00
piątek nieczynne
odbiór sprzętu po umówieniu
sobota nieczynne
odbiór sprzętu po umówieniu
niedziela nieczynne

Brak możliwości naprawy na miejscu od ręki, nawet jeśli naprawa jest trywialna.


4. Jak wygląda procedura naprawy?


  • wizyta w serwisie – wywiad dotyczący problemu/usterki
  • rejestracja w systemie:
    informacja SMS o otworzeniu zgłoszenia → numer RMA zlecenia i link do śledzenia naprawy
    (wydanie dokumentu potwierdzenia przyjęcia)
  • diagnoza usterki – do 2 dni roboczych
  • rozmowa telefoniczna jeśli koszt usługi przekracza 200 zł
  • realizacja usługi – do 5 dni roboczych
  • zakończenie – wykonanie usługi:
    informacja SMS o zamknięciu zgłoszenia → numer RMA i całkowity koszt
  • wizyta po odbiór – okazanie dokumentu przyjęcia
  • prezentacja wykonanej usługi
  • wydanie dokumentacji naprawy (gwarancja / opis / zdjęcia)
  • akceptacja i pokwitowanie odbioru oraz wystawienie faktury VAT na życzenie


5. Jakie są sposoby zapłaty?


Zapłacić można gotówką na miejscu lub przelewem, ale także kartą VISA / MasterCard / telefonem i przez system BLIK.


6. Jakie urządzenia można naprawić?


Naprawiane są tylko komputery i laptopy z wyłączeniem marki Apple™.

noAPPLE-Logo


7. Czy można odbyć praktyki lub szkolenia albo potrzebny jest pracownik?


SKiL to firma jednoosobowa i nie podejmuje się tego typu współpracy nawet jeśli są płatne. Na rynku jest wiele większych podmiotów, które przyjmą praktykantów, przeszkolą, a potem może i zatrudnią. Proszę nie wysyłać CV bezpośrednio na skrzynkę. Jeśli pojawi się potrzeba zatrudnienia osoby to na pewno odpowiednia informacja znajdzie się na stronie głównej i serwisach rekrutacyjnych.



Od Serwisu


A. Czy można kupić akcesoria lub podzespoły na miejscu?


Nie.
Oferta to tylko naprawy, do których są zamawiane odpowiednio potrzebne części w ramach usługi.


B. Czy można zlecić złożenie komputera stacjonarnego?


Nie.
W Internecie są sklepy, które takie usługi świadczą, doradzą oraz złożą zestaw z wybranych części i podzespołów.


C. Czy serwis naprawia: … ?

  • głośniki
  • karty graficzne
  • konsole
  • klawiatury
  • płyty główne (→ zlecenie do zewnętrznego serwisu)
  • przewody
  • słuchawki
  • tablety
  • telefony
  • zasilacze

Nie.
Proszę szukać serwisów specjalizujących się w naprawach ww. podzespołów. Drobne prace wykonają serwisy elektryczne AGD/RTV.


D. Czy serwis skupuje części i podzespoły lub całe laptopy?


Nie.
Również nie przyjmujemy sprzętu w rozliczeniach za usługi. Chęć sprzedaży proszę kierować na serwisy internetowe oferujące kupno-sprzedaż. Uszkodzony sprzęt można zostawić w serwisie w celu utylizacji.


Serwis Laptopów Wrocław

Serwis Komputerów i Laptopów (SKiL) — Wrocław-Krzyki