Pytania / Odpowiedzi


Od Klientów


1. Co zrobić przed oddaniem urządzenia do naprawy?


Najlepiej wykorzystać formularz poproś o wycenę → lub skorzystać zadzwoń teraz → i przedstawić problem-usterkę w bezpośredniej rozmowie. Pozwoli to zaoszczędzić czas obu stronom, bo serwis od razu określi czy wykona usługę, czas realizacji i orientacyjną cenę z dokładnością do 100 zł.

Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na dyskach twardych i innych nośnikach dostarczonych wraz z urządzeniem do naprawy.

Przed wizytą proszę zrobić kopie zapasową najważniejszych plików i katalogów, jeśli jest to niemożliwe to usługę zabezpieczenia danych można dodatkowo zlecić. Utrata danych podczas prac serwisowych jest bardzo rzadka, ale zdarza się.


2. Jak długo trwa diagnoza i naprawa oraz ile kosztuje?


Ogólnie jeśli usterka nie dotyczy ingerencji w płytę główną to średni koszt wynosi do 300 zł (dotyczy 80% napraw) bez części i podzespołów. Przykładowe realizacje usług wraz z wyceną są opisane w zakładce CENNIK / NAPRAWY →.

Serwis nie przyjmuje i nie wysyła sprzętu kurierem lub pocztą. Usługi są wykonywane tylko w warsztacie po osobistym dostarczeniu i odbierze przez Klienta.

Przykładowe naprawy według ceny usługi:

Standardowo diagnoza jest wykonywana do 2 dni roboczych po czym Klient otrzymuję propozycję naprawy. Naprawa trwa do 5 dni roboczych (wyjątek to naprawa komputera stacjonarnego i płyty głównej laptopa – nawet do 10 dni roboczych) i uzależniona jest od aktualnego obłożenia, dostępności części i podzespołów na rynku. Często naprawy wykonywane są szybciej, ale też i są takie, które przekraczają podane wyżej terminy.

Jest duża szansa na odbiór do końca tygodnia jeśli sprzęt zostanie przyjęty na serwis w Poniedziałek lub Wtorek. Środa to dzień niepewny, aby zakończyć naprawę do piątku. Czwartek to ostatni dzień pracy serwisu i zlecenia z tego dnia są raczej przesuwane na początek kolejnego tygodnia. W Piątek i Sobotę nieczynne (tylko odbiory po uprzednim kontakcie telefonicznym) – to 2 dni na kończenie napraw, tak aby nowy tydzień zacząć od pełnych mocy. Niedziela to odpoczynek.

W przypadku oddania sprawnego sprzętu do serwisu lub rezygnacji z przedstawionej oferty naprawy pobierana jest opłata w wysokości 80 zł.

Zapłacić można gotówką na miejscu, ale także kartą VISA / MasterCard / telefonem-NFC i przez system BLIK. W przypadku zlecenia jeszcze przed wizytą w serwisie pobierana jest zaliczka na części i podzespoły przelewem lub przez system Tpay.


3. Jak dojechać do punktu i w jakich dniach/godzinach?


Wystarczy wykorzystać funkcję wyznacz trasę →. Warsztat mieści się w mieszkaniu prywatnym, a wejście do bramy znajduje się od strony podwórka (mapka →).

Przed wizytą proszę sprawdzić aktualne godziny otwarcia → bo ostatnio, ze względu na sytuacje w kraju, mogą być inne niż poniższe. W piątek nieczynne.

Serwis Komputerów i Laptopów (SKiL)
Wrocław-Krzyki
ul. Powstańców Śląskich 52/42 – 9 piętro
( wejście do bramy od strony podwórka )

poniedziałek 10:00 – 18:00
wtorek 10:00 – 18:00
środa 10:00 – 18:00
czwartek 10:00 – 18:00
piątek nieczynne
odbiór sprzętu po umówieniu
sobota nieczynne
odbiór sprzętu po umówieniu
niedziela nieczynne

Brak możliwości naprawy na miejscu od ręki, nawet jeśli naprawa jest trywialna.


4. Jak wygląda procedura wykonania usługi?


  • wizyta w serwisie – rozmowa/wywiad dotycząca problemu/usterki
  • rejestracja w systemie:
    informacja SMS o otworzeniu zgłoszenia → numer RMA zlecenia i link do śledzenia naprawy
    (wydanie dokumentu potwierdzenia przyjęcia)
  • diagnoza usterki – do 2 dni roboczych
  • kontakt telefoniczny jeśli koszt usługi przekracza 200 zł
  • realizacja usługi – do 5 dni roboczych
  • zakończenie – wykonanie usługi:
    informacja SMS o zamknięciu zgłoszenia → numer RMA i całkowity koszt
  • wizyta w serwisie i okazanie dokumentu przyjęcia
  • prezentacja wykonanej usługi
  • wydanie dokumentacji naprawy (gwarancja/opis/zdjęcia)
  • akceptacja i pokwitowanie odbioru (wystawienie faktury VAT na życzenie)


5. Jakie urządzenia można naprawić?


Naprawiane są tylko komputery stacjonarne i laptopy z wyłączeniem marki Apple™.

noAPPLE-Logo

Nie można również naprawiać części, podzespołów i urządzeń tj.:

  • głośniki
  • karty graficzne
  • kable
  • konsole
  • klawiatury
  • płyty główne (→ zlecenie do zewnętrznego serwisu)
  • słuchawki
  • tablety
  • telefony
  • zasilacze

Proszę szukać serwisów specjalizujących się w naprawach ww. sprzętu. Drobne prace elektryczne wykonają serwisy AGD/RTV.


Od Serwisu


A. Czy można kupić akcesoria lub podzespoły na miejscu?


Nie.
Oferta dla Klienta to tylko naprawy i serwis, do której są zamawiane odpowiednio potrzebne części w ramach usługi.


B. Czy można odbyć praktyki lub szkolenia?


Nie.
SKiL to firma jednoosobowa i nie podejmuje współpracy na szkolenia nawet jeśli są płatne. Na rynku jest wiele większych podmiotów, które może przyjmą praktykantów, a potem może i zatrudnią. Proszę nie wysyłać CV na skrzynkę pocztową.


C. Czy można zlecić złożenie komputera stacjonarnego?


Nie.
Brak tego typu usługi w ofercie. W Internecie są dostępne sklepy, które takie usługi świadczą, doradzą oraz złożą zestaw z wybranych części i podzespołów.


D. Czy serwis skupuje części i podzespoły lub całe laptopy?


Nie.
Również nie przyjmujemy sprzętu w rozliczeniach za usługi. Ofertę sprzedaży proszę kierować do serwisów internetowych oferujące ogłoszenia kupno-sprzedaż.


Serwis Laptopów Wrocław

Serwis Komputerów i Laptopów (SKiL) — Wrocław-Krzyki