Pytania / Odpowiedzi


Dla Klientów


1. Co zrobić przed oddaniem urządzenia do naprawy?


Najlepiej wykorzystać formularz poproś o wycenę → lub skorzystać z funkcji zadzwoń teraz → i przedstawić problem-usterkę w bezpośredniej rozmowie. Pozwoli to zaoszczędzić czas obu stronom, bo serwis od razu określi czy jest wstanie wykonać usługę. Czas realizacji i wycena usługi patrz niżej.


Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane znajdujące się na dyskach twardych i innych nośnikach dostarczonych wraz z urządzeniem do naprawy.

Przed wizytą proszę zrobić kopie zapasową najważniejszych plików i katalogów. Jeśli jest to niemożliwe taką usługę można dodatkowo zlecić.


2. Ile kosztuje i jak długo trwa diagnoza i/lub naprawa?


Ogólnie jeśli usterka dotyczy ingerencji w płytę główną to koszt wynosi między 300-500 zł, w innym przypadku poniżej 300 zł (dotyczy 80% napraw) bez części i podzespołów. Przykładowe realizacje usług wraz z wyceną są pokazane w zakładce CENNIK / NAPRAWY →.


Serwis nie przyjmuje i nie wysyła sprzętu pocztą. Usługi są wykonywane tylko na miejscu w warsztacie.

Diagnoza jest wykonana do 2 dni roboczych po czym Klient otrzymuję propozycję naprawy. Naprawa trwa do 5 dni roboczych (wyjątek to naprawa komputera stacjonarnego i płyty głównej laptopa – do 10 dni roboczych) i uzależniona jest od obłożenia aktualnych zleceń, dostępnością części i podzespołów na rynku.


Brak możliwości naprawy na miejscu od ręki, nawet jeśli naprawa jest trywialna.


3. Jak dojechać do punktu i w jakich godzinach?


Wystarczy wykorzystać funkcję wyznacz trasę →. Warsztat mieści się w mieszkaniu prywatnym, a wejście do bramy znajduje się od strony podwórka. Patrz zdjęcie poniżej.

Adres / Wyznacz trasę - Godziny pracy - Kontakt / Zadzwoń teraz

Przed wizytą proszę sprawdzić aktualne godziny otwarcia → bo ostatnio, ze względu na sytuacje w kraju, mogą być inne niż poniższe:

poniedziałek 10:00 – 18:00
wtorek 10:00 – 18:00
środa 10:00 – 18:00
czwartek 10:00 – 18:00
piątek 10:00 – 18:00


4. Jak wygląda procedura naprawy?


  • wizyta w serwisie
  • rejestracja w systemie:
    informacja SMS o odtworzeniu zgłoszenia → numer RMA zlecenia i link do śledzenia
    oraz wydanie dokumentu potwierdzenia przyjęcia
  • diagnoza usterki (do 2 dni roboczych)
  • rozmowa telefoniczna jeśli koszt części, podzespołów i usługa wynoszą powyżej 250 zł
  • realizacja usługi (do 5 dni roboczych)
  • zakończenie:
    informacja SMS o zamknięciu zgłoszenia → numer RMA i całkowity koszt
  • wizyta po odbiór i okazanie dokumentu przyjęcia
  • prezentacja wykonanej usługi
  • wydanie dokumentacji naprawy (gwarancja / opis / zdjęcia)
  • akceptacja i pokwitowanie odbioru oraz wystawienie faktury VAT na życzenie


5. Jakie są sposoby zapłaty?


Zapłacić można gotówką na miejscu lub przelewem, ale także kartą VISA / MasterCard / telefonem i przez system BLIK.


W przypadku:
– oddania sprawnego sprzętu do serwisu
– rezygnacji z przedstawionej oferty naprawy

pobierana jest opłata w wysokości 75 zł.


6. Jakie urządzenia można naprawić?


Naprawiane są tylko komputery i laptopy z wyłączeniem marki Apple™.

noAPPLE-Logo



Od Serwisu


A. Czy można kupić akcesoria lub podzespoły na miejscu?


Nie.
Oferta to tylko naprawy, do których są zamawiane odpowiednio potrzebne części w ramach usługi.


B. Czy można odbyć praktyki lub szkolenia, a może pracownika?


Nie.
SKiL to firma jednoosobowa i nie podejmuje się tego typu zadań nawet jeśli są płatne. Na rynku jest wiele większych podmiotów, które przyjmą praktykantów, przeszkolą, a potem może i zatrudnią. Proszę nie wysyłać CV bezpośrednio na skrzynkę. Jeśli zajdzie potrzeba zatrudnienia osoby, informacja na pewno znajdzie się na stronie głównej i serwisach rekrutacyjnych


C. Czy można zlecić złożenie komputera stacjonarnego?


Nie.
W Internecie są sklepy, które takie usługi świadczą,doradzą, a potem złożą zestaw z wybranych części i podzespołów.


D. Czy serwis naprawia: … ?

  • karty graficzne
  • konsole
  • klawiatury mechaniczne
  • płyty główne (stacjonarne)
  • zasilacze

Nie.
Proszę szukać serwisów specjalizujących się w naprawach ww. podzespołów.


E. Czy serwis skupuje części i podzespoły lub całe laptopy?


Nie.
… również nie przyjmujemy sprzętu w rozliczeniach za usługi. Chęć sprzedaży proszę kierować na serwisy internetowe oferujące tego typu usługi.


Serwis Laptopów Wrocław

Serwis Komputerów i Laptopów (SKiL) — Wrocław-Krzyki