inkBOOK LUMOS

222. Awaria systemu po aktualizacji


SERWIS LAPTOPÓW WROCŁAW

inkBOOK-Logo

LUMOS

Nie naprawiam już czytników książek.


Jeden z przykładów naprawy, z którym powinien poradzić sobie zwykły użytkownik. Usterka jest następująca: system uruchamia się w nieskończoność i nie może uruchomić. Stało się tak zaraz po automatycznej aktualizacji.

W (1.) kolejności należy przeczytać instrukcje (!) i przeszukać dział dotyczącego problemów. Tutaj producent zamieścił tylko książeczkę o użytkowaniu systemu i podstawowych funkcjach urządzenia. Brak informacji o problemie.


W (2.) kolejności należy wejść na stronę producenta i skorzystać ze wsparcia. Tam znajduje się sporo technicznych treści dotyczących usterek i opisy ich rozwiązań. Należy wyszukać swój model i przestudiować podawane informacje. Tutaj brakuje informacji jak naprawić system w przypadku awarii.


W (3). kolejności należy zwrócić się do działu obsługi klienta i przedstawić swój problem. Po krótkiej rozmowie pracownik przesyła na podany adres poczty instrukcje krok po kroku jak przywrócić system do ustawień fabrycznych i uruchomić czytnik. Informacje te pomagają naprawić system.


Nie są to trudne czynności serwisowe i powinien je wykonać każdy użytkownik. Pozwolą sobie pomóc, a tym samym oszczędzając czas i pieniądze.


SERWIS KOMPUTEROWY WROCŁAW

SKiL-Logo

inkBOOK LUMOS

Awaria systemu po aktualizacji
Awaria systemu po aktualizacji
Naładowanie do pełna akumulatorów zaraz przed pracami serwisowymi.
Awaria systemu po aktualizacji
Dokładny model i wersja są potrzebne podczas rozmowy z pracownikiem biura obsługi klienta.
Awaria systemu po aktualizacji
Strona producenta i działa wsparcia dla wybranego modelu.
Awaria systemu po aktualizacji
Wczytywanie obrazu nowego systemu przez kabel USB.
Awaria systemu po aktualizacji
Automatyczna konfiguracja systemu.
Awaria systemu po aktualizacji

inkBOOK LUMOS


Czas realizacji:

1 dzień

Gwarancja:

n.d.

Koszt usługi:

150 zł


Serwis Komputerów i Laptopów (SKiL) — Wrocław-Krzyki